16 september 2016

Hängprydnader till Halloween

Tog ett ryck häromdagen med strykjärn o symaskin så har ett par hängprydnader snart klara. Först ut är dessa två med Halloweentema :) Mer info om vampyren o spöket i deras respektive inlägg.

Är bara 3e gången jag ger mig på att sy dessa så de är långt ifrån perfekta men tycker de blev så bra de kan bli utifrån min förmåga just nu, så de duger o jag är nöjd ! :) Har inte så mkt tyger men tyckte jag hittade som passade dom o även Halloweeniga färger. Sidenbanden kommer från tröjor (de som sitter på insidan), de är kanon till detta ändamål ;)


Blixten tog lite väl hårt men orkar inte pilla med inställningar eller vänta till dagsljus... :)

Yummy tyger jag införskaffade på Symässan i Malmö tidigare iår !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar