09 juli 2016

Jeanspåse till trådstumpar

Med inspiration från en tjej i min sygrupp har jag skapat en liten påse att hänga på min broderivagn. Vagnen rymmer bla mitt nuvarande projekt o är smidig med sina hjul. Är man kattägare är det viktigt att inte lämna lösa trådar som katten kan få i sig, därför är jag väldigt mån om att hålla dom samlade ! Jag har ju en ORT-jar (Old Raggedy Threads) (det är en grej att samla sina trådstumpar i en glasburk årsvis) men eftersom den är i glas har jag den uppe i bokhyllan. Denna påse är dessutom lätt att ta med när jag åker bort o kan samla mina trådar då med :) 



Kunde ju definitivt varit snyggare o snyggare gjord.. Är fortf nybörjade på symaskin o frihandade detta projekt. Det går så långt mellan gångerna att jag använder symaskinen.. Men jag klarar iaf av att använda den behjälpligt, och lyckades till o med byta nål ikväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar