14 december 2014

Julkort 2014 (del 1)

Har delat upp mina julkort i 2 omgångar, dessa skickades internationellt och behövde således vara klara lite tidigare.. Är ingen expert på att varken brodera eller tillverka kort, men jag gör så gott jag kan.. I år har jag gjort alla broderier o även korten olika, försökt att experimentera lite mer. Har dock inte jättemycket material att tillgå, och har en väldigt enkel o stilren smak när det gäller kort, har svårt att slänga på mycket dekorationer liksom.. De glittriga remsorna är egentligen för att vika stjärnor med, finns även glittrig washitejp numera men det gick finfint att klistra på dessa, väldigt vacker effekt tyckte jag.  Jag anger under varje kort vart mönstret är ifrån.

Cross Stitch Crazy, Issue 196

WOXS issue 158

 WOXS issue 221

Cross Stitch Crazy issue 196

Från Pinterest, här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar