12 maj 2013

Hemligt fack för förvaring av lösa papper

En liten praktisk grej att fixa till en dagbok, anteckningsbok eller kollegieblock för skolan/annat är ett litet "hemligt" fack längst bak för förvaring.. Det är ju så frustrerande när små papper åker ut hela tiden !? Jag ville spara några papper från Yatzy-spel och fixade till en liten ficka på insidan av min minnesbok, valde ett papper som gör mig glad (från TIGER). 
Vacker "hemlig" ficka för smidig förvaring av mindre papper.
Det är helt enkelt bara limmat lite grann på 3 av sidorna på pappret och fäst på bokens insida. Vill man ha förvaring för större papper, tänk dig att du har ett kollegieblock och en massa löspapper/stenciler, så kan man väldigt smidigt tejpa ihop de två sista sidorna i blocket så får man en bra ficka i tillräcklig storlek :) 

Framsidan på min minnesbok är pimpad med urklipp från pappret från årets Alla Hjärtans Dag present från min pojkvän.. För att göra den finare och också för att liksom påminna mig själv varje gång jag ser den, att oavsett vilka dåliga dagar livet slänger åt mig - så kan jag alltid vara glad över att vara älskad ! 
Pimpad framsida på min minnesbok..
Ska visa min positiva bok vid ett annat tillfälle ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar