04 februari 2013

TIGER

Ibland kommer man över roliga pysselprylar, och TIGER är en såndär butik som har många roliga smågrejer till diverse pysslande. Jag dregglade lite över deras färgglada virknålar, men då jag redan har alla storlekarna (dock gråa!) så lät jag dom hänga.. Slog dock till på glitterlim ! Kändes som en helt livsnödvändig grej inför Alla Hjärtans Dags-kortstillverkande (lite lång ord där va !), liksom små hjärtpaljetter..
Glitterlim, 20kr på TIGER. 

Gjorde en snabbtest av glitterlimmet till årets försättblad i en anteckningsbok
Ja, kanske inte det mest kreativa man skulle kunna göra.. Men sidan behövde pimpas och jag ville testa limmen ! Väldigt smidigt att jobba med, bara tänka på vinkeln och att inte flytta handen för fort i svängarna så limmet hänger med :P (Som i botten på 3an där jag fick fylla i). Färgerna kanske kan kännas lite juliga men det blir ju vad man gör det till ! Rött är ju ett måste till Valentines-pyssel och silver/guld är ju klassiska och fina.. Blått och lila känns lite sådär ungdomligt och modernt på nåt sätt xD Och grönt.. Ja jag vet inte.. Grönt bara är :) 
Med hem följde även dessa pärlor (20kr) då de enda jag har är rosa, eller alldeles för pyttesmå indian-pärlor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar